Skyriaus veiklos administravimas, priežiūra bei aprūpinimas reikalingais ištekliais.
Tiesioginio vadovo pavestų funkcijų bei uždavinių tinkamas vykdymas.
Vidaus dokumentų rengimas, administravimas ir archyvavimas.
Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos pildymas ir sekimas savitarnos platformoje Profit-Web.
Skyriaus pirkimų užsakymų sukūrimas (Purchase Requisition), prekių ar paslaugų gavimo (Good receipt) atlikimas SAP sistemoje.
Įmonės vidinių renginių organizavimas.
Skyriaus rengiamų susirinkimų ir pasitarimų organizavimas bei koordinavimas.
Skyriaus administracijos patalpų, pasitarimų salės ir būtinų įrenginių priežiūra.
Svečių priėmimas, reikalingų dokumentų išdavimas, susitikimų organizavimas.
Skyriaus kanceliarinių prekių savalaikis užtikrinimas.
Pagalba įmonės darbuotojams kasdieniniuose darbo procesuose bei projektuose
REIKALAVIMAI:
Mažiausiai 1 metų administracinė patirtis.
Anglų kalba (B2 lygis).
Geros MS Office paketo, įskaitant Outlook, Excel, PowerPoint ir Word, žinios.
Geri organizaciniai įgūdžiai.
Stiprūs bendravimo ir tarpasmeniniai įgūdžiai.
Orientacija į rezultatą.
Inovacijų siekis.
ĮMONĖ SIŪLO:
Medicininį sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio.
Metinę premiją pagal pasiektus rezultatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!