2025-01-23 11:16:08

Administracijos asistentė (-as)

CVMarket.lt Client
2200 - 2600 €/mėn. Prieš mokesčius

DARBO POBŪDIS:

  • Skyriaus veiklos administravimas, priežiūra bei aprūpinimas reikalingais ištekliais.
  • Tiesioginio vadovo pavestų funkcijų bei uždavinių tinkamas vykdymas.
  • Vidaus dokumentų rengimas, administravimas ir archyvavimas.
  • Skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos pildymas ir sekimas savitarnos platformoje Profit-Web.
  • Skyriaus pirkimų užsakymų sukūrimas (Purchase Requisition), prekių ar paslaugų gavimo (Good receipt) atlikimas SAP sistemoje.
  • Įmonės vidinių renginių organizavimas.
  • Skyriaus rengiamų susirinkimų ir pasitarimų organizavimas bei koordinavimas.
  • Skyriaus administracijos patalpų, pasitarimų salės ir būtinų įrenginių priežiūra.
  • Svečių priėmimas, reikalingų dokumentų išdavimas, susitikimų organizavimas.
  • Skyriaus kanceliarinių prekių savalaikis užtikrinimas.
  • Pagalba įmonės darbuotojams kasdieniniuose darbo procesuose bei projektuose

REIKALAVIMAI:

  • Mažiausiai 1 metų administracinė patirtis.
  • Anglų kalba (B2 lygis).
  • Geros MS Office paketo, įskaitant Outlook, Excel, PowerPoint ir Word, žinios.
  • Geri organizaciniai įgūdžiai.
  • Stiprūs bendravimo ir tarpasmeniniai įgūdžiai.
  • Orientacija į rezultatą.
  • Inovacijų siekis.

ĮMONĖ SIŪLO:

  • Medicininį sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio.
  • Metinę premiją pagal pasiektus rezultatus.