Puikūs organizaciniai įgūdžiai, lankstumas ir gebėjimas efektyviai prisitaikyti prie dinamiškos aplinkos bei besikeičiančių situacijų. Atvirumas naujovėms ir noras nuolat mokytis bei tobulėti.
Darbo patirtis sveikatingumo sektoriuje arba klientų aptarnavimo srityje.
Lyderystė, įsitraukimas ir paslaugumas. Stipri orientacija į klientą, aukščiausią paslaugų kokybę ir profesionalų bendravimą.
Puikūs kompiuterinio raštingumo ir komunikacijos įgūdžiai, gebėjimas efektyviai naudotis reikalingomis programomis.
Įmonė siūlo
Nuolatines mokymosi ir tobulėjimo galimybės;
Motyvuojančios papildomos naudos – specialios nuolaidos įmonės produktams ir paslaugoms, vidinių iniciatyvų palaikymas;
Patirties mainai tarp padalinių, galimybė mokytis iš kolegų SPA VILNIUS tinkle ir dalintis gerosiomis praktikomis.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.