2025-01-23 11:16:08

Biuro administratorius (-ė) – nuomos agentas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1700 €/mėn. Prieš mokesčius

Prisijunkite prie SIXT – aukščiausios kokybės mobilumo paslaugų teikėjo

Esate veržli ir dinamiška asmenybė, ieškanti naujų ir įdomių galimybių? Jei puikiai išmanote pardavimo ir klientų aptarnavimo sritį – susisiekite su mumis!

SIXT yra pasaulinė aukščiausios kokybės automobilių nuomos sprendimų lyderė, siūlanti sparčią ir į klientus orientuotą darbo aplinką, kurioje inovacijos ir profesionalumas lemia viską. Kaip biuro administratorius (-ė) – nuomos agentas (-ė) atliksite svarbų vaidmenį siūlydamas mūsų aukščiausios kokybės produktus ir paslaugas, taip užtikrindamas išskirtinę klientų patirtį bei maksimalias pardavimo galimybes.

Esame pasiryžę siekti jūsų sėkmės kartu – siūlome į tikslą orientuotus mokymus, nuolatinį tobulėjimą, kuriame rezultatų siekiančią kultūrą, kurioje jūsų pasiekimai yra vertinami ir už juos atlyginama.

Ženkite kitą karjeros žingsnį su SIXT ir tapkite komandos, kuri nustato aukščiausios klasės mobilumo standartus, dalimi.

Kandidatuokite dabar!

 

Darbo pobūdis:

  • bendradarbiavimas su vadovais ir paskirtų užduočių vykdymas,
  • dokumentų administravimas (priėmimas, registravimas, siuntimas),
  • vidinių darbo užduočių delegavimas bei jų vykdymo priežiūra,
  • bendradarbiavimas su prekių ir paslaugų tiekėjais (patalpų priežiūra, biuro įrangos priežiūra, kanceliarinių prekių pirkimas, rinkodaros prekių pirkimas ir t. t.);
  • darbuotojų profesinės saugos ir sveikatos sistemos administravimas,
  • rūpinimasis biuro patalpų tvarka,
  • pagalba kolegoms ir kitų administracinių projektų įgyvendinimas,
  • automobilių nuomos ir papildomų paslaugų pardavimas,
  • draugiškas ir paslaugus bendravimas tvarkant visas užklausas telefonu ir el. paštu.

Reikalavimai

  • pageidautina bent 1–2 metų patirtis dokumentų administravimo srityje,
  • organizaciniai įgūdžiai – gebėjimas efektyviai planuoti laiką, organizuoti biuro veiklą ir vienu metu atlikti kelias užduotis,
  • atsakingumas ir atidumas – kruopštumas tvarkant dokumentus ir informaciją, taip siekiant užtikrinti jos tikslumą,
  • problemų sprendimo įgūdžiai – gebėjimas greitai reaguoti ir spręsti susidariusias situacijas,
  • kompiuterinis raštingumas – gebėjimas naudotis pagrindinėmis kompiuterinėmis programomis (pvz., „Microsoft Office“ paketu), greitas naujų sistemų ir programinės įrangos perpratimas,
  • komandinio darbo ir savarankiškumo įgūdžiai – gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai atlikti užduotis,
  • patirtis klientų aptarnavimo ir pardavimo srityse,
  • puikūs anglų ir gimtosios kalbos kalbėjimo ir rašymo įgūdžiai,
  • domėjimasis automobiliais ir B kategorijos vairuotojo pažymėjimas (bent 2 metų patirtis).

Ką mes siūlome:

  • atlyginimą nuo 1 700,00 € bruto ir priedus už papildomas pardavimus,
  • tarptautines perspektyvas,
  • darbą dinamiškoje aplinkoje,
  • tobulėjimo, mokymų ir karjeros galimybes,
  • sveikatos draudimą pasibaigus bandomajam laikotarpiui.

Susisieksime su atrinktais kandidatais, kuriuos ir pakviesime į pokalbį.

Konfidencialumas garantuotas.

Susisiekite su mumis