Prisidėsi prie veiklų organizavimo ir procesų gerinimo;
Administruosi ir prižiūrėsi dokumentus vidinėje sistemoje;
Prisidėsi prie darbuotojų dokumentų administravimo (komandiruotės, atostogos ir kt.);
Pasitiksi įmonės svečius ir užtikrinsi informacijos perdavimą (el. paštu ir telefonu);
Atliksi kitas vadovo patikėtas užduotis.
Tikimės, kad Tu:
Turi aukštesnįjį ar jam prilygstantį išsilavinimą;
Turi bent 1 metų administravimo/dokumentų valdymo patirtį;
Puikiai komunikuoji žodžiu ir raštu;
Turi anglų kalbos žinių (PRIVALUMAS);
Turi gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius;
Turi gerus organizavimo ir laiko planavimo įgūdžius;
Savarankiškai ir atsakingai vykdai patikėtas užduotis.
Mes siūlome:
Prisidėti prie strategiškai svarbaus Lietuvos projekto kursime švaresnę ateitį;
Plačias mokymosi, kvalifikacijos kėlimo programas;
Papildomus sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimus;
Darbo užmokestį nuo 1 500 iki 2 000 Eur (Bruto), priklausomai nuo tavo patirties ir kompetencijų.
Pagrindiniai privalumai
Papildomas sveikatos draudimas
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Vertinanti darbuotojų nuomonę aplinka
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!