Pilnas įmonės finansinės apskaitos organizavimas ir tvarkymas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
Finansinių, mokestinių ir statistinių ataskaitų bei deklaracijų rengimas ir savalaikis jų teikimas įmonės vadovybei, Valstybinei mokesčių inspekcijai, Statistikos departamentui ir kitoms institucijoms.
Metinės finansinės atskaitomybės sudarymas ir pateikimas nustatyta tvarka.
Dalyvavimas finansinio audito procese: reikalingos informacijos ir dokumentų rengimas bei teikimas auditoriams.
Kitos su apskaita susijusios užduotys, pavestos tiesioginio vadovo.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas apskaitos, buhalterijos arba finansų srityje.
Ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis apskaitos srityje.
Gebėjimas analitiškai vertinti finansinius duomenis, geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, puikus „Excel“ išmanymas.
Darbo patirtis su apskaitos programomis (privalumas – Būtenta, Andsoft, Dynamics 365 Business Central).
Geras Lietuvos Respublikos teisės aktų, susijusių su apskaita ir mokesčiais, išmanymas bei gebėjimas juos taikyti praktikoje.
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir bendradarbiauti komandoje.
Atsakingumas, kruopštumas, savarankiškumas organizuojant savo darbą.
Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu).
Įmonė siūlo
Privatų sveikatos draudimą.
Nemokamą automobilių stovėjimo aikštelę.
Darbo susijusių transporto išlaidų kompensavimą.
Dalinai subsidijuojamus pusryčius ir pietus.
Lankstų darbo organizavimą, įskaitant galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
Profesinį tobulėjimą ir mokymus.
Draugišką ir palaikančią darbo aplinką.
Dalyvavimą įmonės renginiuose ir komandos formavimo veiklose.
Prieigą prie darbuotojų nuolaidų platformos „PERKS“.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.