Mūsų klientė – ilgametę patirtį turinti, sėkmingai veikianti gamybinė įmonė – prie savo komandos kviečia prisijungti buhalterį – personalo dokumentų specialistą (-ę). Įmonė vertina profesionalumą, atsakomybę ir darbuotojų įsitraukimą – todėl čia svarbi ne tik kompetencija, bet ir noras kurti pridėtinę vertę kartu.
Įmonėje šiuo metu dirba 220 darbuotojų.
Jūsų kasdieninė veikla darbe būtų:
- Darbo užmokesčio apskaita ir kitų susijusių išmokų skaičiavimas (dienpinigiai, atlyginimai, atostoginiai, atleidimai, nedarbingumai);
- Darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas ir tikrinimas;
- Deklaracijų Sodrai / VMI rengimas ir teikimas;
- Pažymų, susijusių su darbuotojų darbo užmokesčiu ruošimas;
- Darbuotojų konsultavimas darbo užmokesčio apskaitos klausimais;
- Darbuotojų priėmimo, atleidimo ir perkėlimo procedūrų vykdymas;
- Darbo sutarčių, susitarimų, priedų, įsakymų ir kitų dokumentų rengimas;
- Atsakomybė už atliekamų darbų tikslumą.
Ko tikimės iš jūsų:
- Aukštojo buhalterinio, finansų ar ekonomikos išsilavinimo;
- Ne mažesnės nei 2 metų analogiško darbo patirties;
- Gero LR DK išmanymo ir nuolatinio domėjimosi jo pasikeitimais;
- Gerų bendrųjų IT įgūdžių;
- Buhalterinės programos Pragma ir BSS modulio išmanymas būtų privalumas;
- Gero anglų kalbos mokėjimo;
- Atsakingumo, sąžiningumo, kruopštumo ir įsitraukimo į įmonės veiklą.
Jūsų laukia:
- Darbas stabilioje, patikimoje įmonėje, kur vertinami darbuotojai ir jų profesionalumas;
- Atsakinga ir savarankiška pozicija su galimybe prisidėti prie procesų tobulinimo;
- Sklandus įvedimas į pareigas, nuolatinis palaikymas ir dalijimasis žiniomis;
- Motyvuojantis darbo užmokestis - 2000 Eur (bruto), su galimybe didesniam atlygiui, priklausomai nuo patirties ir kompetencijų;
- Papildomos naudos: sveikatos draudimas, profesiniai mokymai ir seminarai.
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. CV perduosime klientui tik gavę Jūsų sutikimą. UAB ,,Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.