Organizuosi ir užtikrinsi sklandžią kasdienę biuro veiklą;
Administruosi ir prižiūrėsi dokumentus vidinėje sistemoje;
Tvarkysi įmonės dokumentaciją – gaunamus ir siunčiamus raštus, sutartis, sąskaitas bei kitus dokumentus (jų rengimą, paskirstymą, archyvavimą);
Užtikrinsi bendrą biuro priežiūrą ir tvarką;
Vykdysi įvairias vadovo patikėtas užduotis ir kitus organizacinius bei administracinius darbus.
Reikalavimai:
Bent 1 metų patirtis biuro administravimo ar dokumentų valdymo srityje;
Pageidautina – darbo patirtis statybinėje ar su statybomis susijusioje įmonėje;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, ypač su MS Office programomis (MS Excel, MS Outlook, Word);
Geri kompiuterinio raštingumo ir raštvedybos pagrindai;
Gebėjimas sklandžiai ir aiškiai komunikuoti tiek žodžiu, tiek raštu;
Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas ir organizuotumas.
Įmonė siūlo
Stabilų darbą augančioje ir patikimoje įmonėje;
Aiškias užduotis ir palaikymą iš vadovo;
Draugišką darbo atmosferą ir profesionalią komandą;
Galimybę susitarti dėl lanksčių darbo valandų;
Galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu;
Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo patirties ir atsakomybės.
Pagrindiniai privalumai
Atsižvelgiama į darbuotojo nuomonę apie darbo laiką
Lanksčios darbo valandos
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!