Rūpintis biuro kasdienybe – nuo kanceliarinių priemonių iki svečių sutikimo;
Administruoti dokumentus, susijusius su personalu ir vidiniais procesais;
Pirminės apskaitos dokumentų koordinavimas;
Pagalba vadovui kasdieniuose organizaciniuose klausimuose;
Užtikrinti tvarkingą, organizuotą ir jaukią darbo aplinką.
Reikalavimai
Patirtis administruojant personalo bei pirminės apskaitos dokumentus;
Geri kompiuteriniai įgūdžiai ir gebėjimas dirbti savarankiškai;
Atsakingumas, komunikabilumas ir iniciatyvumas;
Rusų k. mokėjimas – didelis privalumas.
Įmonė siūlo
Draugišką ir bendradarbiaujančią komandą;
Įdomų ir dinamišką darbą stabilioje įmonėje;
Visas darbui reikalingas priemones bei kolegų palaikymą;
Galimybę prisidėti prie įmonės kultūros kūrimo;
Įmonės renginius, užkandžius biure bei dėmesį darbuotojų asmeninėms šventėms.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!