Organizuoti organizacijos sekretoriato veiklą (aprūpinti reikalingomis priemonėmis, sutikti svečius, valdyti skambučių srautus, gaunamą korespondenciją);
tvarkyti organizacijos vidinę ir išorinę dokumentaciją - rengti, registruoti, archyvuoti;
padėti kitiems darbuotojams administraciniais organizacijos klausimais;
planuoti susitikimus, paruošti susitikimo vietą;
tvarkyti organizacijos internetinę svetainę ir prižiūrėti socialinius tinklus.
Reikalavimai
Auštasis išsilavinimas (administravimo srityje - privalumas);
sėkminga bent 2 metų patirtis biuro administravimo srityje (medicinos srityje - privalumas);
pasižymite laiko planavimo, organizavimo įgūdžiais, esate komunikabili asmenybė;
gebėjimas greitai reaguoti, paslaugumas, pozityvus požiūris bei noras padėti;
puikūs kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
geros anglų k. žinios;
pageidautinas vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Konkurencingą darbo užmokestį;
karjeros ir augimo galimybes;
modernią darbo vietą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!