NEW YORKER parduotuvėse esame arti savo klientų, kur įkvepiame juos savo prekiniais ženklais. Mūsų aistra madai ir mados tendencijų nuojauta, taip pat greita orientacija į aptarnavimą, padeda sukurti puikių įspūdžių apsipirkime. 23 000 darbuotojų, daugiau nei 1 150 filialų organizuoja šį veiklos procesą ir yra atsakingi už įmonės sėkmę.
Darbo aprašymas
- Tu padėsi filialo vadovui filialo valdyme ir užduočių organizavime
- Vadovausi kolektyvui – šiuolaikinės lyderystės darbas nėra tau svetimas žodis. Tu moki ir gali motyvuoti darbuotojus
- Naujai priimtų darbuotojų apmokymas
- Drauge su filialo vadovu, dirbsi su filialo veiklos rodikliais, sieksi pardavimo tikslų ir imsiesi atitinkamų veiksmų rezultatams pasiekti
- Tu dirbsi su naujausiomis New Yorker mados tendencijomis
- Laiku ir atsakingai atliksi administracines užduotis
Reikalavimai
- Turi aukštąjį / aukštesnįjį išsilavinimą (privalumas - prekybos srityje)
- Turi vadovavimo patirties, pageidautina mažmeninėje prekyboje, tekstilės srityje
- Turi įgimtas lyderio savybes. Gebi vadovauti savo komandai atsakingai ir charizmatiškai
- Darbuotojų įkvėpimas ir motyvavimas naujiems tikslams Tau yra savaime suprantamas dalykas
- Esi orientuotas į kokybišką klientų aptarnavimą
- Planavimas ir organizavimas yra vienos iš stipriausių Tavo savybių
- Domiesi mada
Įmonė siūlo
- Darbą sėkmingame šeimos versle
- Algą prieš mokesčius nuo 1550 Eur į mėnesį, dirbant 40 val./sav.
- Patrauklią premijavimo sistemą
- Reguliarius įmonės renginius
- 30 % nuolaidą naujai kolekcijai
- Asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes