• bendravimas su klientais ir partneriais (telefonu, el. paštu ir gyvai);
• biuro priežiūra ir užtikrinimas, jog netrūktų kanceliarinių prekių;
• dokumentų valdymas, įeinančios ir išeinančios korespondencijos valdymas.
• Darbo grafikas: I-V, 08:00 – 17:00 val.
Reikalavimai
• turi panašios darbo patirties;
• kalbi anglų kalba;
• esi atsakingas (-a), kruopštus (-i) ir pasižymi loginiu ir analitiniu mąstymu.
Tavęs laukia
• 1700 Eur darbo užmokestis neatskaičius mokesčių.
Dažnai sulaukiame klausimo - ar įdarbinimas kainuoja?
Mūsų paslaugos darbuotojams (-oms) yra nemokamos!
Susidomėjai? Susisiek: +370 5 206 0116.
Paspausdami „Kandidatuoti“ sutinkate, kad „Headex Group“ ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų pateiktus asmens duomenis atrankų į darbo vietas tikslais „Headex Group“ privatumo politikoje nurodyta tvarka, bei Jūsų duomenys būtų saugomi „Headex Group“ duomenų bazėje trejus metus. Daugiau informacijos: www.headex.eu/lt/privatumo-politika/
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.