Vidaus dokumentų (įsakymai, raštai, tvarkos ir kt.) rengimas ir sistemingas tvarkymas;
Dokumentų valdymo sistemos administravimas, darbuotojų mokymas naudotis sistema;
Bendra biuro priežiūra: kanceliarinių ir kitų prekių užsakymas bei kontrolė;
Kolegų verslo kelionių organizavimas;
Kuro sutarčių rengimas ir kuro kortelių išdavimas;
Įmonės renginių organizavimas;
Bendradarbiavimas su partneriais darbuotojų vežimo ir maitinimo klausimais;
„LEAN 5S“ veiklos koordinavimas administracijoje.
Iniciatyvų, projektų, susijusių su tvarumu ir administracinių procesų gerinimu, kūrimas ir įgyvendinimas.
Reikalavimai
Aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas (administravimas, organizacijų vadyba – privalumas);
Bent vienerių metų patirtis dirbant panašų darbą, apdorojant didelius informacijos srautus;
Puikios lietuvių kalbos žinias; geros anglų kalbos žinios;
Puikūs komunikacijos įgūdžiai;
Paslaugumas ir ramus požiūris į didelį užduočių srautą, prioritetų nusistatymas;
Noras skaitmenizuoti administracinius procesus ir atsisakyti popierinės dokumentacijos;
Raštvedybos žinios ir jas reglamentuojančių teisės aktų išmanymas būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Kiekvieną mėnesį mokamą kintamąją atlygio dalį;
Dalinai apmokamus skanius pietus;
Kuro kompensaciją;
Galimybę į/iš darbo vykti bendrovės užsakytais autobusais;
Darbo vietą naujai įrengtame moderniame fabrike;
Bendrovėje veikiantį sveikatos kabinetą (nemokamus bazinius tyrimus, skiepus, sveikatingumo programas ir pan.);
Psichologinės sveikatos programą: nemokamas psichologo, psichiatro, psichoterapeuto konsultacijas;
24/7 galiojantį draudimą nuo nelaimingų įvykių.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.