Darbo aprašymas
• Svečių pasitikimas, jų įregistravimas viešbutyje (Check-in ir Check –out procedūros) ir SPA centre;
• Svečių informavimas apie viešbutyje/ SPA centre teikiamas paslaugas, paslaugų paketus, lojalumo programas ir t.t.;
• Paslaugų teikimas ir pardavimas (taksi iškvietimas, žadinimas, žinučių / informacijos perdavimas ir kt.);
• Darbas su rezervacinėmis sistemomis;
• Atsiskaitymų priėmimas, darbas su kasos aparatu.
• Svečių informavimas apie viešbutyje/ SPA centre teikiamas paslaugas, paslaugų paketus, lojalumo programas ir t.t.;
• Paslaugų teikimas ir pardavimas (taksi iškvietimas, žadinimas, žinučių / informacijos perdavimas ir kt.);
• Darbas su rezervacinėmis sistemomis;
• Atsiskaitymų priėmimas, darbas su kasos aparatu.
Reikalavimai
• Administracinio darbo patirtis;
• Kompiuterinis raštingumas, pirminiai apskaitos gebėjimai;
• Anglų, Rusų kalbų mokėjimas;
• Gebėjimas kalbėti aiškiai, nuosekliai ir rišliai;
• Pozityvus mąstymas, mandagumas, paslaugumas;
• Šiltas bendravimas;
• Jei esi linksmas, mėgstantis bendrauti - mes Tavęs laukiame!
• Kompiuterinis raštingumas, pirminiai apskaitos gebėjimai;
• Anglų, Rusų kalbų mokėjimas;
• Gebėjimas kalbėti aiškiai, nuosekliai ir rišliai;
• Pozityvus mąstymas, mandagumas, paslaugumas;
• Šiltas bendravimas;
• Jei esi linksmas, mėgstantis bendrauti - mes Tavęs laukiame!