Aktyvus darbas su įvairaus amžiaus žmonėmis turinčiais klausos sutrikimų.
Klientų aptarnavimo administratorė yra atsakinga už sklandų klausos centro darbą - klientų/pacientų registravimą, priėmimą.
Informuoja apie klausos centro teikiamas paslaugas, prekes, bei aptarnavimo tvarką.
Administratorė atsakinga už dokumentų ruošimą ir tvarkymą. Darbas buhalterine programa.
Sklandus klausos centro darbo funkcijų užtikrinimas.
Reikalavimai
Pozytivumas bei gebėjimas aktyviai bendrauti ir noras padėti žmonėms, dėmesys detalėms.
Dalykinio etiketo išmanymas, atsakingumas, noras mokytis naujų dalykų ir tobulėti.
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas administracijos ar vadybos srityje (privalumas).
Administratorės (-iaus) darbo patirtis medicinines paslaugas teikiančioje įmonėje (odontologijos, akių ir t.t.) (privalumas);
Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis).
Puikios lietuvių bei rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios (privalumas);
Sugebėjimas valdyti situaciją, greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybė;
Puikią darbo aplinką su automobilio parkavimo vieta
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.