Aktyvus darbas su įvairaus amžiaus žmonėmis turinčiais klausos sutrikimų.
Klientų aptarnavimo administratorė yra atsakinga už sklandų klausos centro darbą - klientų/pacientų registravimą, priėmimą.
Informuoja apie klausos centro teikiamas paslaugas, prekes, bei aptarnavimo tvarką.
Administratorė atsakinga už dokumentų ruošimą ir tvarkymą. Darbas buhalterine programa.
Sklandus klausos centro darbo funkcijų užtikrinimas.
Reikalavimai
Pozytivumas bei gebėjimas aktyviai bendrauti ir noras padėti žmonėms, dėmesys detalėms.
Dalykinio etiketo išmanymas, atsakingumas, noras mokytis naujų dalykų ir tobulėti.
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas administracijos ar vadybos srityje (privalumas).
Administratorės (-iaus) darbo patirtis medicinines paslaugas teikiančioje įmonėje (odontologijos, akių ir t.t.) (privalumas);
Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis).
Puikios lietuvių bei rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios (privalumas);
Sugebėjimas valdyti situaciją, greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybė;
Puikią darbo aplinką su automobilio parkavimo vieta
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!