
Administratorė (-ius) - personalo vadybininkė (-as)
Darbo aprašymas
Įmonės dokumentų srautų valdymas: raštų ruošimas, registravimas, sutarčių ir kitų vidinių dokumentų koordinavimas;
Įmonės personalo dokumentų rengimas ir administravimas;
Pagalba biuro darbuotojams kasdieniais, administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais;
Personalo paieškos organizavimas;
Kiti kasdieniai administraciniai darbai.
Reikalavimai
Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
Administracinio pobūdžio darbo patirtis;
Geros raštvedybos žinios, puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Gebėjimas valdyti, kaupti ir sisteminti gaunamą informaciją;
Puikūs bendravimo, organizavimo ir planavimo įgūdžiai;
Iniciatyvumas, greita orientacija, atsakingumas, kruopštumas.
Įmonė siūlo
Visas socialines garantijas;
Atsakingą ir savarankišką darbą.
Konfidencialumą garantuojame.
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.