2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas
1150 - 1350 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • rengti ir administruoti vidinius įmonės dokumentus (darbas su dokumentų valdymo sistema BSS);
  • administruoti socialinių tinklų paskyras „Facebook“ ir „LinkedIn“ (turinio kūrimas ir talpinimas);
  • vykdyti vidinę įmonės komunikaciją (informacijos rengimas ir sklaida);
  • organizuoti įmonės darbuotojų komandiruotes (rezervuoti viešbučius, nuomoti automobilius, užsakyti lėktuvo bilietus ir pan.);
  • organizuoti atvykstančių įmonės svečių priėmimą (rezervuoti viešbučius, organizuoti sutikimą oro uoste, atvykimą į įmonę ir pan.);
  • koordinuoti kanceliarinių ir reprezentacinių prekių užsakymą, vykdyti jų išdavimą ir apskaitą;
  • atsakyti į bendrines užklausas telefonu ir elektroniniu paštu, teikti informaciją įmonės darbuotojams, partneriams ir svečiams;
  • padėti įmonės darbuotojams vykdyti jų užduotis.

Reikalavimai

  • aukštasis išsilavinimas;
  • puikiai kalbėti, skaityti ir rašyti anglų kalba;
  • geri informacijos analizės ir pristatymo įgūdžiai;
  • laisvai bendrauti su kolegomis, įmonės partneriais ir svečiais;
  • susitarimų laikymasis, savarankiškumas ir patikimumas;
  • įsitraukimas ir proaktyvumas;
  • kritinis mąstymas.

Privalumai:

  • gebėjimas kalbėti, skaityti ir rašyti rusų kalba;
  • patirtis administruojant socialinius tinklus.

Įmonė siūlo

„Saldoje“ mes vertiname savo komandos narius ir siūlome jiems šias vertes:

  • laiku mokamas kompetencijas atitinkantis atlyginimas;
  • visos socialinės garantijos;
  • saugos reikalavimus atitinkančios darbo sąlygos ir priemo­nės;
  • karjeros galimybės darbštiems, atsakingiems ir norintiems tobulėti;
  • galimybė kurti žymiausiose pasaulio įmonėse naudojamus produktus;
  • galimybė papietauti įmonės valgykloje;
  • įmonės organizuojami renginiai darbuotojams ir jų vaikams;
  • nemokami kineziterapijos užsiėmimai.

 

Kviečiame siųsti savo gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką.

Informuosime tik atrinktus kandidatus.