2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius) - vadovo asistentė (-as) (tarptautinė kompanija)

CVMarket.lt klientas
1200 - 1700 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mūsų klientei – tarptautinei kompanijai, savo srities lyderei, teikiančiai specializuotas paslaugas, šiuo metu darbui Vilniaus biure reikalinga (-as) Administratorė (-ius) - vadovo asistentė (-as).

 

  • Dokumentų rengimas, registravimas, korespondencijos tvarkymas, duomenų suvedimas į sistemas;
  • Klientų atsiskaitymų sekimas, bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.;
  • Asistavimas ir pagalba vadovui.

Reikalavimai

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis klientų aptarnavimo, administravimo srityje – privalumas;
  • Geros anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
  • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
  • Komunikabilumas, iniciatyvumas, organizaciniai ir planavimo įgūdžiai, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus;
  • Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija.

Įmonė siūlo

  • Savarankišką, įdomų, dinamišką, atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje, draugiškame kolektyve;
  • Hibridinį darbo modelį - galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
  • Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, bei darbo rezultatų darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių)  1200-1700 €.

 

Telefonas pasiteiravimui: +37066226455, kontaktinis asmuo Rasa. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.