Mūsų klientė - tarptautinė Skandinavijos kapitalo įmonė, sėkmingai veikianti daugiau kaip 20 m. Lietuvos rinkoje. Įmonės paslaugos - prekyba profesionaliomis tvirtinimo detalėmis, įrankiais ir sandarinimo medžiagomis. Jei norite prisijungti prie šiuolaikiškai valdomos, stiprios įmonės sėkmės, kviečiame kandidatuoti jau dabar. Šiuo metu prie komandos Vilniuje kviečiame prisijungti Administratorę (-ių). Darbo pobūdis:
Skambučių administravimas, svečių priėmimas, raštvedyba, biuro priežiūra, kanceliarinių irbiuro prekių užsakymas;
Įmonės renginių organizavimas (seminarai, parodos, komandos formavimo renginiai);
Skolininkų pastovi kontrolė, vertinimo procedūros, procesinių dokumentų ruošimas teismui beiantstoliams;
Administracinio darbo patirtis (ne mažiau 1 metų);
1 metų skolų administratoriaus patirtis (skolų išieškojimo įmonėse būtų privalumas);
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (ypač MS Excel);
Anglų kalbos žinios (privalumas);
Geri bendravimo įgūdžiai;
Atsakingas požiūris, sugebėjimas dirbti sistemingai, motyvuotai;
Puikus laiko planavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo:
Kasmet suteikiamas sveikatos draudimas;
Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje ir nuolat augančioje tarptautinėje danų kapitalo įmonėje jauname ir veržliame kolektyve;
Įvairius komandos formavimo ir švenčių renginius.
Mėnesinis atlyginimas (neto): nuo 800 eur./mėn.Kandidatuokite siųsdami savo CV per sistemą arba tiesiogiai el. paštu: job.rt3w1 eta soprana.recruitee.comJei turite klausimų dėl šios ar panašių darbo pozicijų, skambinkite telefonu +370 636 01096, Natalja. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.