2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Būsite atsakinga (-as) už įmonės pirkimų/pardavimų apskaitą ir susijusių dokumentų tvarkymą. Dirbsite komandoje su įmonės projektų vadovais ir buhalterija. Turėsite galimybę mokytis bei tobulėti, o sukaupus pakankamai patirties, kilsite karjeros laiptais.

Didesnę Jūsų darbo laiko dalį užims:
- įvairių dokumentų, raštų, įsakymų, sutarčių rengimas ir koordinavimas;
- pirkimų/pardavimų sutarčių registravimas ir sutvarkymas;
- su įmonės pirkimais/pardavimais susijusių dokumentų ruošimas ir tvarkymas (įsakymai ir pan.);
- pirminių pirkimų/pardavimų apskaitos dokumentų apdorojimas.

Taip pat administruosite kasdienę biuro veiklą:
- pasirūpinsite biuro ir kanceliarinėmis priemonėmis;
- retsykiais priimsite įmonės svečius;
- koordinuosite įeinančius skambučius ir laiškus;
- užtikrinsite informacijos sklaidą įmonės viduje.

Reikalavimai

Tikimės, kad:
- turite panašaus darbo patirties statybų ar susijusioje srityje;
- turite įgiję siūlomo darbo pobūdį atitinkantį išsilavinimą ir/ar profesines žinias;
- puikiai dirbate kompiuteriu, savarankiškai randate informaciją ir susigaudote raštvedyboje;
- laisvai bendraujate bei mokate užsienio kalbas.

Privalumas:
- teisinis išsilavinimas;
- apskaitininko darbo patirtis.

Įmonė siūlo

- patrauklų darbo laiką nuo 9 iki 16 val;
- gerą atlyginimą, puikias darbo priemones bei sąlygas;
- prisijungti prie jauno, ambicingo ir puikiai savo darbą išmanančio kolektyvo;
- galimybę mokytis ir greitai kilti karjeros laiptais.


Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.