2025-01-23 11:16:08

Administratorė (-ius)

CVMarket.lt Client

Darbo aprašymas

- Įmonės dokumentų judėjimo, administravimo, saugojimo organizavimas bei kontrolė;
- Skambučių priėmimas bei nukreipimas adresatams;
- Svečių priėmimas;
- Raštų rengimas, sutarčių registravimas;
- Administracinio bei organizacinio pobūdžio pagalba įmonės darbuotojams;
- Biuro aprūpinimas būtinosiomis priemonėmis;
- Kuro apskaita;
- Kitos vadovo skiriamos užduotys.

Reikalavimai

- Aukštasis universitetinis teisinis arba statybų inžinerijos išsilavinimas;
- Bent 1 metų administracinio darbo patirtis;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
- Geros anglų, rusų kalbų žinios;
- Greita orientacija, atsakingumas, kruopštumas, iniciatyvumas.

Privalumai:
- Teisinių dokumentų ruošimo arba sąmatų skaičiavimo patirtis.

Įmonė siūlo

- Atsakingą darbą sėkmingai veikiančioje įmonėje;
- Galimybę realizuoti save, tobulėti ir kilti karjeros laiptais;
- Konkurencingą atlyginimą bei visas socialines garantijas ir priemones reikalingas darbui.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.