2022-07-29 11:26:48

Administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Įmonės ir personalo dokumentų rengimas ir administravimas; • Užsakymų koordinavimas, sąskaitų išrašymas; • Telefono skambučių priėmimas, informacijos teikimas ir klientų nukreipimas; • Asistavimas vadovui bei pagalba kolegoms; • Ofiso priežiūra ir aprūpinimas.

Reikalavimai

• Būtinos anglų kalbos žinios ( nuo B1 lygio bendravimas ir rašymas);  • Puikios raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai; • Savarankiškumas ir organizuotumas; • Puikūs bendravimo įgūdžiai; • Puikūs kalbos kultūros įgūdžiai. Privalumai: • Lenkų ir rusų kalbų mokėjimas; • Biuro administravimo patirtis.

Įmonė siūlo

  • Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje kompanijoje;
  • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Dinamišką darbą draugiškame kolektyve;
  • Darbo patirtį, sugebėjimus bei kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą;
  • Motyvacinius priedus;
  • Laiku mokamą darbo užmokestį.