2022-07-29 11:26:48

Administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas
900 - 1000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• Biuro veiklos organizavimas; • gaunamos ir siunčiamos įmonės dokumentacijos tvarkymas, dokumentų registravimas dokumentų valdymo sistemoje; • informacijos skelbimo visuomenės informavimo priemonėse ir kitų su skyriaus veikla susijusių sutarčių koordinavimas; • informacijos pagal savo kompetenciją teikimas interesantams; • bylų, priskirtų pagal įmonės dokumentacijos planą, formavimas ir tvarkymas; • įmonės renginių organizavimas; • kitų su skyriaus funkcijomis susijusių pavedimų vykdymas

Reikalavimai

• Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą; • išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, raštvedybos, saugojimo ir archyvavimo taisykles, mokėti jas taikyti; • mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas; • mokėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; • mokėti dirbti kompiuterinėmis dokumentų rengimo ir valdymo programomis, kopijavimo ir skenavimo priemonėmis; • atsakingumas, kruopštumas, pareigingumas, sąžiningumas, pareigingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas; • gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai, maloniai bendrauti; • noras dirbti ir tobulėti; • mokėti gerai dirbti „Microsoft Office" programiniu paketu. PRIVALUMAI: • Turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje

Įmonė siūlo

• Visas darbui tinkamas sąlygas; • visas darbui reikalingas priemones; • visada laiku mokamą atlyginimą; • visas socialines garantijas