2025-01-23 11:16:08

Administratorius (kompiuterinių sistemų)

NECT, UAB
2000 - 2600 €/mėn. Prieš mokesčius

Helpdesk L1 specialistas (-ė)

Prisijunk prie NECT komandos ir padėk mūsų klientams sklandžiai dirbti su IT infrastruktūra.

Pagrindinės atsakomybės:

  • Klientų IT darbo vietų (Windows kompiuteriai, periferija) diegimas, konfigūravimas ir priežiūra.
  • Wi-Fi prieigos taškų ir kitų tinklo įrenginių pajungimas, baziniai tinklo nustatymai.
  • Nuotolinė pagalba per TeamViewer ir kitas nuotolinio valdymo priemones.
  • Konsultacijos telefonu ir el. paštu dėl kasdienių IT problemų (Windows, Office, spausdintuvai ir pan.).
  • Gedimų diagnostika ir eskalavimas aukštesnio lygio specialistams, kai to reikia.
  • Vizitai į klientų biurus Vilniuje / Kaune ir kituose miestuose pagal poreikį.
  • Darbų ir incidentų registravimas bei atnaujinimas IT pagalbos sistemoje.

Patirtis IT pagalbos / Helpdesk / IT darbo vietų priežiūros srityje (L1 lygis)

  • Organiškas noras padėti Klientui.
  • Geros žinios apie Windows OS, pagrindinius biuro paketus (MS Office / Microsoft 365), kompiuterių ir periferijos įrangą.
  • Bazinės žinios apie kompiuterių tinklus: IP, Wi-Fi, maršrutizatoriai, prieigos taškai.
  • Gebėjimas aiškiai ir struktūruotai bendrauti su vartotojais telefonu ir nuotoliniu būdu.
  • Anglų kalba – ne žemesnė nei B1 (raštu ir žodžiu – pagrindinė techninė komunikacija, dokumentacija).
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir galimybė vykti pas klientus.
  • Atsakingumas, atidumas detalėms, savarankiškumas sprendžiant tipines L1 problemas.

Privalumai (bet nebūtina):

  • Patirtis dirbant su Azure AD / Microsoft 365 / Intune aplinkomis.
  • Darbo su ITSM / Helpdesk sistema patirtis (incidentų registravimas, eskalavimas).
  • Patirtis dirbant pas klientus jų patalpose (on-site support).

Darbą augančioje IT įmonėje, dirbančioje su verslo Klientais

  • Galimybę dirbti su įvairių industrijų klientais ir skirtingomis IT aplinkomis.
  • Pagalbą iš patyrusių kolegų ir techninę dokumentaciją.
  • Profesinio augimo perspektyvą į L2 / sistemų administratoriaus arba Cloud (Azure/M365) specialisto rolę.
  • Visas darbui reikalingas priemones (kompiuteris, telefonas ir pan.).
  • Draugišką, bet į rezultatą orientuotą komandą, kurioje vertinamas patikimumas ir atsakomybė.
  • Motyvacinę sistemą pagal pasiektus rezultatus.

Darbo sutartis – neterminuota, pilnas etatas

  • Darbo laikas – I–V, 08-17 (galimi iš anksto sutarti apmokami darbai ne darbo metu).
  • Konfidencialumą visų kandidatų atžvilgiu garantuojame.
  • Kandidatuodami pateikite CV per CVMarket.lt sistemą, nurodydami poziciją „Helpdesk L1 specialistas (-ė)“.

Pagrindiniai privalumai

Papildomos motyvacinės naudos
Profesinio augimo galimybės

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo