1279 - 1970 €/mėn.
Prieš mokesčius
Jūs būsite atsakingas (-a) už: Tvarkos, aktualios informacijos priežiūrą ir pildymą VVS (Verslo valdymo sistema) ir CRM (Klientų aptarnavimo) sistemoje. Komunikaciją su įmonės klientais bei reikšmingą indėlį į įmonės pardavimų tikslus.
Tai pasieksite atliekant šiuos veiksmus: atsakant į klientų skambučius, el. paklausimus, komunikaciją su esamais įmonės tiekėjais ir užsakovais, asmeniniu indėliu prisidedant prie įmonės pardavimų tikslų, atliekant apskaitos dokumentų ruošą, tvarkos ir aktualios informacijos užtikrinimą įmonės VVS/CRM sistemoje (Hanna CRM).
Tikimės, kad Jūs:
Įmonė suteiks:
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.