Pagrindinės atsakomybės:
• Pirminių dokumentų apskaita ir kontrolė (PVM sąskaitos faktūros, krovinio
važtaraščiai, ataskaitų tikrinimas);
• Kreditinių/debetinių sąskaitų išrašymas;
• Prekių pajamavimas iš Lietuvos ir užsienio tiekėjų;
• Pardavimų, grąžinimų, nukainavimų apskaita;
• Bendradarbiavimas su kitais skyriais;
• Kitos su pardavimo procesu susijusios užduotys.
Reikalavimai
Ko iš Tavęs tikimės?
• Turi aukštesnįjį/aukštąjį (neuniversitetinį) išsilavinimą (buhalterinės
apskaitos būtų privalumas);
• Turi ne mažiau kaip 2 metų panašaus darbo patirties;
• Puikiai dirbi kompiuteriu (MS Excel, MS Word programų įgūdžiai);
• Esi dirbęs su verslo valdymo sistema Axapta 3.0 Build (būtų privalumas);
• Gali dirbti pamainomis (2 pamainos savaitėmis: nuo 6:30 iki 15:30 ir nuo
14:30 iki 23:30);
• Esi kruopštus, (-i), atsakingas, (- a), atidus, (- i) detalėms.
Įmonė siūlo
• Draugišką darbo atmosferą profesionalioje komandoje;
• Įdomią ir naudingą darbo patirtį;
• Geras darbo sąlygas ir visas socialines garantijas.
Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteirauti: 8 610 63 110.
Dėkojame visiems susidomėjusiems. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Atsiliepdami į karjeros skelbimą ir pateikdami savo CV, Jūs patikite UAB Daisena savo asmens duomenis. Išsamią informaciją apie mūsų vykdomą kandidatų asmens duomenų tvarkymą, apie tai, kokius kandidatų duomenis mes renkame ir tvarkome, kam juos naudojame, kiek laiko saugome ir kt., mes pateikiame Privatumo politikoje, su kuria galite susipažinti http://daisena.lt/privatumo-politika/
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.