Suteiktų paslaugų ataskaitų rengimas, analizė ir koregavimas CRM sistemoje.
Pardavimo sąskaitų išrašymas ir duomenų tikslinimas.
Mokėjimų ir skolų valdymas, bendradarbiavimas su klientais.
Apskaitos procesų optimizavimas ir efektyvumo didinimas.
Tikimės, kad Jūs:
Turite bent 1-2 metų patirtį pirminių dokumentų buhalterinėje apskaitoje.
Esate detalėms dėmesinga asmenybė – Jūsų akylumas ir tikslumas neleidžia praleisti klaidų!
Jums būdingas atsakomybės jausmas ir gebėjimas dirbti savarankiškai bei komandoje.
Pasižymite iniciatyvumu, pozityviu požiūriu į darbą ir nuolatinius pokyčius.
Esate atviras naujovėms ir siekiate asmeninio bei profesinio tobulėjimo.
Įmonė siūlo:
Tapti patikimos ir stabilios įmonės dalimi.
Dirbti profesionalų komandoje, nuolat tobulėjančioje ir ieškančioje geriausių sprendimų.
Atvirą ir konstruktyvų bendradarbiavimą, suteikiantį galimybes siūlyti idėjas ir augti.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!