Bendravimas su salono klientais, svečių sutikimas ir nukreipimas;
Ofiso veiklos organizavimas, kanceliarinių ir kitų būtinų priemonių užsakymas;
Salono priežiūra ir tvarkos palaikymas;
Įmonės dokumentų rengimas ir korespondencijos tvarkymas;
Informacijos telefonu ir elektroniniu paštu priėmimas ir nukreipimas;
Pirminių apskaitos dokumentų registravimas buhalterinėje sistemoje;
Pagalba įmonės darbuotojams ir vadovams;
Pagalba organizuojant renginius bei vykdant vidinę komunikaciją;
Kitas administracinio ir organizacinio pobūdžio darbas, susijęs su įmonės veikla.
Reikalavimai
Aukštasis išssilavinimas;
Puikūs bendravimo, organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai, savarankiškumas, iniciatyvumas, paslaugumas, gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Vairuotojo pažymėjimas;
Puikios lietuvių, bei geros anglų ir rusų kalbų žinios;
Sėkminga patirtis administravimo srityje būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Nuolatinį, dinamišką ir atsakingą darbą stiprioje komandoje;
Profesinius iššūkius bei savirealizacijos galimybes;
Kompetenciją ir patirtį atitinkantį atlyginimą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!