Užtikrinsi informacijos ir dokumentų apyvartą tarp Tarybos pirmininko ir Tarybos struktūrinių padalinių.
Turėsi sekti ir analizuoti Lietuvos Respublikos Prezidento, Seimo, Vyriausybės ir kitų valstybės institucijų veiklą, susijusią su Tarybos funkcijomis.
Organizuosi Tarybos viešuosius posėdžius ir viešuosius svarstymus.
Pagal poreikį organizuosi reprezentacinių prekių pirkimą bei pasiruošimą renginiams, susitikimams.
Tavo kompetencijos ir patirtis:
Turi ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį su profesinio bakalauro kvalifikaciniu išsilavinimu ar jam prilygintu išsilavinimu;
Turi darbo patirties dokumentų valdymo ir archyvavimo srityse.
Gebi analitiškai mąstyti, argumentuotai dėstyti savo mintis žodžiu ir raštu.
Išmanai dokumentų valdymo ir teisės aktų rengimo taisykles.
Būdamas (-a) mūsų komandos dalimi, Tu:
Turėsi asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes.
Pasinaudosi naudų paketu (2 papildomos poilsio dienos per metus, galimybė 2 darbo dienas per savaitę dirbti nuotoliniu būdu, lankstus darbo grafikas, papildomas sveikatos draudimas, skatinimas už pasiektus rezultatus, kvalifikacijos tobulinimas, draugiška profesionali komanda, gyvūnams draugiška aplinka).
Darbo užmokestis - 1000-1300 Eur (atskaičius mokesčius).
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.