PRISIJUNGĘS (-USI) PRIE KOMANDOS, JŪS BŪSITE ATSAKINGAS (-A) UŽ:
Duomenų suvedimą vidinėje užsakymų sistemoje;
Užsakymų tikrinimą, koregavimą ir siuntų logistikos koordinavimą;
Komunikaciją su tiekėjais, partneriais ir klientais;
Sąskaitų išrašymą ir administravimą;
Prekių katalogo rengimą (aprašymų vertimą, turinio redagavimą);
Kanceliarinių ir kitų biuro reikmenų užsakymą;
Įeinančių skambučių administravimą ir informacijos peradresavimą.
TIKIMĖS, KAD JŪS TURITE:
Aukštąjį išsilavinimą vadybos, komunikacijos, logistikos ar panašiose srityse (privalumas);
Ne mažesnę kaip 1 metų patirtį administravimo, koordinavimo ar asistavimo srityse;
Gerus anglų kalbos įgūdžius (privalumas);
Atidumą detalėms, iniciatyvumą, gebate dirbti savarankiškai ir komandoje.
ĮMONĖ SIŪLO:
Inovatyvią, tobulėjimui ir idėjoms atvirą darbo aplinką;
Savirealizacijos galimybes ir įgalinimą priimti svarbius sprendimus savo atsakomybės srityje.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!