Pilnas buhalterinės apskaitos tvarkymas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.
Mokesčių apskaičiavimas, deklaravimas ir atitikties užtikrinimas.
Finansinių ataskaitų ruošimas bei jų pristatymas vadovybei.
Darbo užmokesčio apskaita ir administravimas.
Aktyvus bendravimas su valstybinėmis institucijomis (VMI, Sodra ir kt.).
Darbas su buhalterinėmis programomis (Rivilė, Debetas, Optimum).
Ko tikimės iš Tavęs?
Išsilavinimas: aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas buhalterijos, finansų ar ekonomikos srityje.
Patirtis: ne mažiau nei 2 metų patirtis buhalterijos srityje.
IT įgūdžiai: geri kompiuteriniai įgūdžiai – dirbti su Office programomis, el. paštu, interneto naršyklėmis.
Teisinės žinios: puikios Lietuvos mokesčių ir apskaitos teisės aktų žinios.
Asmeninės savybės: kruopštumas, atsakingumas, dėmesys detalėms, savarankiškumas ir gebėjimas efektyviai organizuoti darbą.
Bendravimas: komunikaciniai įgūdžiai, leidžiantys sklandžiai bendradarbiauti komandoje ir su klientais.
Ką siūlome?
Motyvacinę priedų sistemą: papildomi atlyginimo priedai už pasiektus rezultatus.
Lankstumą: galimybę esant poreikiui dirbti nuotoliniu būdu.
Draugišką kolektyvą: palaikančią ir profesionalią aplinką, kur kiekvienas komandos narys yra svarbus.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.