2022-07-29 11:26:48

Customer Service Manager

CVMarket.lt klientas
From 2120 €/m Gross

Job Description

  • Skyriaus veiklos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, siekiant didesnio efektyvumo, geresnės klientų patirties, mažesnių kaštų;
  • Pavaldžios komandos darbo kokybės ir motyvacijos užtikrinimas ir gerinimas;
  • KPI nustatymas ir tobulinimas;
  • Klientų aptarnavimo procesų diegimas, tobulinimas;
  • Klientų aptarnavimo kokybės reikalavimų atitikimo užtikrinimas skirtinguose pardavimo kanaluose;
  • Naujų darbuotojų atrinkimas, apmokymai, jų įvedimo sistemos kūrimas, tobulinimas;
  • Komandos formavimas ir ugdymas;
  • Būti draugišku, kolektyvišku, rodyti norą padėti kitiems, drąsiai išsakyti savo nuomonę;
  • Bendradarbiavimas su kitomis įmonės komandomis.

Requirements

  • Sėkminga bent dviejų metų vadovavimo patirtis;
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje, dirbant su metrikų diegimu bei kokybės matavimu;
  • Procesų kūrimo ir priežiūros patirtis;
  • Labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Greitas reagavimas į nestandartines situacijas, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Gebėjimas komandoje kurti puikią darbo aplinką ir kultūrą;
  • Puikūs laiko planavimo įgūdžiai.

Company offers

  • Galimybę realizuoti idėjas perspektyvioje augančioje tarptautinėje kompanijoje;
  • Konkurencingą atlygį;
  • Patogią darbo aplinką bei jaunatvišką, draugišką kolektyvą.