
Joboffer number
#462188
Customer Service Manager
CV Market client
Kaunas
Nuoroda nukopijuota
Job ad expired!
Job Description
- Skyriaus veiklos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, siekiant didesnio efektyvumo, geresnės klientų patirties, mažesnių kaštų;
- Pavaldžios komandos darbo kokybės ir motyvacijos užtikrinimas ir gerinimas;
- KPI nustatymas ir tobulinimas;
- Klientų aptarnavimo procesų diegimas, tobulinimas;
- Klientų aptarnavimo kokybės reikalavimų atitikimo užtikrinimas skirtinguose pardavimo kanaluose;
- Naujų darbuotojų atrinkimas, apmokymai, jų įvedimo sistemos kūrimas, tobulinimas;
- Komandos formavimas ir ugdymas;
- Būti draugišku, kolektyvišku, rodyti norą padėti kitiems, drąsiai išsakyti savo nuomonę;
- Bendradarbiavimas su kitomis įmonės komandomis.
Requirements
- Sėkminga bent dviejų metų vadovavimo patirtis;
- Patirtis klientų aptarnavimo srityje, dirbant su metrikų diegimu bei kokybės matavimu;
- Procesų kūrimo ir priežiūros patirtis;
- Labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
- Greitas reagavimas į nestandartines situacijas, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Gebėjimas komandoje kurti puikią darbo aplinką ir kultūrą;
- Puikūs laiko planavimo įgūdžiai.
Company offers
- Galimybę realizuoti idėjas perspektyvioje augančioje tarptautinėje kompanijoje;
- Konkurencingą atlygį;
- Patogią darbo aplinką bei jaunatvišką, draugišką kolektyvą.
Darbo skelbimo numeris
#462188