Skyriaus veiklos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, siekiant didesnio efektyvumo, geresnės klientų patirties, mažesnių kaštų;
Pavaldžios komandos darbo kokybės ir motyvacijos užtikrinimas ir gerinimas;
KPI nustatymas ir tobulinimas;
Klientų aptarnavimo procesų diegimas, tobulinimas;
Klientų aptarnavimo kokybės reikalavimų atitikimo užtikrinimas skirtinguose pardavimo kanaluose;
Naujų darbuotojų atrinkimas, apmokymai, jų įvedimo sistemos kūrimas, tobulinimas;
Komandos formavimas ir ugdymas;
Būti draugišku, kolektyvišku, rodyti norą padėti kitiems, drąsiai išsakyti savo nuomonę;
Bendradarbiavimas su kitomis įmonės komandomis.
Requirements
Sėkminga bent dviejų metų vadovavimo patirtis;
Patirtis klientų aptarnavimo srityje, dirbant su metrikų diegimu bei kokybės matavimu;
Procesų kūrimo ir priežiūros patirtis;
Labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
Greitas reagavimas į nestandartines situacijas, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Gebėjimas komandoje kurti puikią darbo aplinką ir kultūrą;
Puikūs laiko planavimo įgūdžiai.
Company offers
Galimybę realizuoti idėjas perspektyvioje augančioje tarptautinėje kompanijoje;
Konkurencingą atlygį;
Patogią darbo aplinką bei jaunatvišką, draugišką kolektyvą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!