Kompanijos klientų atstovavimas atliekant muitinės procedūras;
Dokumentų pildymas ir pateikimas muitinės elektroninėje sistemoje, administravimas, remiantis galiojančiais teisės aktais ir įmonės nustatyta tvarka (darbuotojai apmokomi dirbti su įmonės sistemomis);
Bendravimas su klientais el. paštu, telefonu ir gyvai;
Darbas vyksta slenkančiu darbo grafiku (įskaitant vakarus ir savaitgalius).
Mes tikimės, kad jūs:
Puikiai kalbate ir rašote rusų kalba;
Turite Muitinės tarpininko atstovo pažymėjimą (privalumas);
Turite patirties dirbant su transporto dokumentais (privalumas);
Turite gerus darbo su kompiuteriu įgudžius (MS Office, Excel, darbuotojai apmokomi dirbti su įmonės programomis);
Esate energingas, aktyvus ir pozityvus žmogus, pasižymite lankstumu, kantrumu, noru padėti klientui;
Apmokome darbuotojus neturinčius patirties;
Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos mokami priedai, siekiantys iki 40 proc. atlyginimo;
Karjeros bei tobulėjimo galimybes;
Dinamišką darbą jaunatviškame tarptautiniame kolektyve, įmonės šventes;
Supratingų vadovų ir draugiškų kolegų palaikymą bei pagalbą;
Darbo užmokestį nuo 1100 – 1900 eurų (bruto).
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.