- Šypsena pasitikti viešbučio svečius;
- Suteikti svečiams informaciją apie viešbutį, miestą, šalį;
- Paruošti konferencijų sales renginiams;
- Valdyti svečių automobilių srautą viešbučio parkinge;
- Užtikrinti teigiamą svečio patirtį AMBERTON viešbutyje, sprendžiant svečiams kilusius klausimus.
Reikalavimai
- Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas);
- Puiki anglų kalba bei rusų arba vokiečių kalbos žinios;
- Noras aptarnauti;
- Lankstus mąstymas ir greita orientacija;
- Sėkminga patirtis aptarnavimo srityje būtų privalumas.
Įmonė siūlo
- Darbą augančioje viešbučių grandinėje;
- Karjeros galimybes (visų viešbučių direktoriai pradėjo nuo žemesnių pozicijų AMBERTON tinkle);
- Motyvacines premijas už klientų įvertinimą;
- Mokymus ir tobulėjimą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.