Darbuotojas bus atsakingas už bendradarbiavimą su įmonės klientais, įgyvendinančiais ES ir kitų šaltinių lėšomis finansuojamus projektus.
Pareigos apims įprastines projektų administravimo veiklas - mokėjimo prašymų rengimą, pirkimų planavimą ir priežiūrą, sutarčių vykdymo priežiūrą, dokumentacijos forminimą, projekto pakeitimų derinimą, dokumentų sisteminimą ir saugojimą, kitas projektų administravimo veiklas.
Reikalavimai
Būtina patirtis dirbant su ES ar kitų fondų finansuojamų projektų administravimu (MP rengimas, pirkimų planavimas ir priežiūra, ataskaitų rengimas ir kt. projekto administravimo darbai).
Esminis reikalavimas kandidatams - darbinė patirtis, savarankiškumas, gebėjimas dirbti komandoje, geri anglų kalbos įgūdžiai būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Nustatomas bazinis atlyginimas, mokamas pagal darbo sutartį už bazinį darbo krūvį. Esant iniciatyvai ir norui atlikti papildomas užduotis, skiriamos iš anksto aptariamos ir sutartyje įvardijamo dydžio premijos. Darbo užmokestis skelbime nurodomas be premijų.
Papildomų darbų imti nėra privaloma, galime pasiūlyti iš dalies nuotolinį darbą - 1-2 dienas per savaitę darbą nuotoliniu būdu.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.