2025-01-23 11:16:08

Finansinės apskaitos specialistas - koordinatorius (-ė)

CVMarket.lt klientas
2500 - 2750 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Kviečiame prisijungti prie profesionalios UAB Aurita komandos!

Mes esame UAB Aurita – finansų valdymo paslaugų centras. Specializuojamės mokesčių ir finansų teisės, finansinės apskaitos bei finansų ir turto valdymo srityse.

Ieškome atsakingo, puikiai išmanančio finansinės apskaitos principus, sugebančio pritaikyti mokesčių teisę, gebančio koordinuoti ir pavaduoti skyriaus vadovą skyriaus bei klientų valdymo klausimais specialisto. Atitinki šiuos kriterijus?

Tuomet turime Tau darbo pasiūlymą! Šiuo metu ieškome FINANSINĖS APSKAITOS SPECIALISTO - KOORDINATORIAUS (-ĖS).

UŽ KĄ BŪSI ATSAKINGAS?

  • finansinės apskaitos tvarkymą
  • ataskaitų valstybinėms institucijoms rengimą ir pateikimą
  • apskaitos skyriaus vadovo pavestų užduočių atlikimą
  • apskaitos skyriaus vadovo pavadavimą skyriaus ir klientų valdymo klausimais

Reikalavimai

KOKIE MŪSŲ LŪKESČIAI DARBUOTOJUI?

  • aukštasis išsilavinimas apskaitos/finansų/ekonomikos srityje
  • būtina ne mažesnė nei 4 metų finansinės apskaitos darbo patirtis
  • LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą ir mokesčius, išmanymas
  • patirtis, dirbant su finansinės apskaitos programomis
  • kruopštumas, atsakingumas, geri bendravimo bei darbo organizavimo gebėjimai, kompiuterinis raštingumas

Įmonė siūlo

  • galimybę nuolat tobulėti, užtikrinant finansinės apskaitos profesionalo paruošimą
  • patirtį, dirbant su įvairaus pobūdžio klientais - Lietuvos bei užsienio fiziniais bei juridiniais asmenimis, šeimomis, taip pat jaunais ir perspektyviais verslo atstovais
  • draugišką darbo aplinką, gilias tradicijas bei kultūrą puoselėjančioje finansų profesionalų įmonėje
  • mokymus kvalifikacijos kėlimui
  • patirtį įmonėje, veikiančioje finansinės apskaitos, finansų valdymo, mokesčių ir finansų teisės srityse

Jei Tave domina inovatyvi komanda ir nuolatinis noras tobulėti finansų srityje, kviečiame prisijungti prie mūsų kolektyvo - SIŲSK SAVO CV IR MES SU TAVIM SUSISIEKSIME!