2025-01-23 11:16:08

HR ATRANKOS IR ADMINISTRAVIMO SPECIALISTĖ (-AS)

CVMarket.lt klientas
1500 - 2300 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mūsų klientė - sėkmingai veiklą vystanti bei sparčiai auganti inovatyvi langų bei durų gamybos įmonė, produkciją parduodanti Lietuvos ir Skandinavijos rinkose. Įmonė itin didelį dėmesį skiria gamybos modernizavimui, itin aukštai gaminamos produkcijos kokybei, gaminių asortimento plėtrai ir kokybiškam klientų aptarnavimui. Šiuo metu įmonei plečiant veiklą, į jaunatvišką, profesionalią ir patyrusią komandą Alytuje kviečiama (-as) HR ATRANKOS IR ADMINISTRAVIMO SPECIALISTĖ (-AS).

 

  • Darbuotojų paieškos, atrankos vykdymas ir koordinavimas; 
  • Personalo dokumentų administravimas;
  • Bendradarbiavimas su išorės partneriais: kolegijomis, universitetais, atrankos kompanijomis ir kt.;
  • Naujų darbuotojų adaptacijos proceso koordinavimas;
  • Darbuotojų pritraukimo projektų įgyvendinimas.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių, verslo administravimo, psichologijos ar panašioje srityje);
  • Panašaus darbo patirtis (personalo paieškos, atrankos, administravimo srityse);
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Darbo teisės aktų žinojimas / gebėjimas rasti reikalingą informaciją;
  • Komunikabilumas, iniciatyvumas, laiko planavimo / organizaciniai įgūdžiai;
  • Gebėjimas valdyti, sisteminti informaciją bei darbo prioritetus.

Įmonė siūlo

  • Įdomų, atsakingą, dinamišką darbą jaunatviškoje, profesionalioje komandoje;
  • Atlyginimą priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos: 1500 – 2300 Eur (neatskaičius mokesčių).
  • Galimybę prisidėti prie organizacijos augimo ir savo idėjų įgyvendinimo.

Kontaktinis asmuo Rasa G.  (numeris pasiteiravimui - 866226455. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.