Profesionalus, aukštos kokybės e-parduotuvės klientų aptarnavimas el. paštu ir telefonu;
Klientų konsultavimas ir pagalba „live chat“;
Informacijos teikimas apie prekes;
Probleminių klausimų sprendimas, kokybiška ir operatyvi pagalba klientams;
Klientų užsakymų administravimas;
Kitos vadovo pavestos užduotys.
Reikalavimai
Darbinė patirtis mados srityje, ir/arba el. prekyboje, elektroninės prekybos principų išmanymas;
Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Patirtis pardavimų srityje su drabužiais, galanterija (privalumas);
Puikios lietuvių ir anglų kalbų žinios (žodžiu ir raštu);
Asmeninės savybės: komunikabilumas, dėmesingumas bei paslaugumas klientams;
Darbo su kompiuteriu žinios (būtina);
Orientacija, organizuotumas, greitis, gebėjimas dirbti komandoje.
Įmonė siūlo
Atsakingas pareigas ir savarankiškumą augančioje įmonėje;
Atsakingą ir įdomų darbą tarptautinėje aplinkoje;
Galimybę nuolatos gilinti žinias e. komercijoje;
Draugiškus, organizuotus bei komandinius kolegas;
Laisvus savaitgalius;
Nuolaidas įmonės produkcijai;
Konkurencingą atlyginimą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.