2022-07-29 11:26:48

Internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo specialistė/specialistas

CVMarket.lt klientas
1000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Profesionalus, aukštos kokybės e-parduotuvės klientų aptarnavimas el. paštu ir telefonu;
  • Klientų konsultavimas ir pagalba „live chat“;
  • Informacijos teikimas apie prekes;
  • Probleminių klausimų sprendimas, kokybiška ir operatyvi pagalba klientams;
  • Klientų užsakymų administravimas;
  • Kitos vadovo pavestos užduotys.

Reikalavimai

  • Darbinė patirtis mados srityje, ir/arba el. prekyboje, elektroninės prekybos principų išmanymas;
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • Patirtis pardavimų srityje su drabužiais, galanterija (privalumas);
  • Puikios lietuvių ir anglų kalbų žinios (žodžiu ir raštu);
  • Asmeninės savybės: komunikabilumas, dėmesingumas bei paslaugumas klientams;
  • Darbo su kompiuteriu žinios (būtina);
  • Orientacija, organizuotumas, greitis, gebėjimas dirbti komandoje.

Įmonė siūlo

  • Atsakingas pareigas ir savarankiškumą augančioje įmonėje;
  • Atsakingą ir įdomų darbą tarptautinėje aplinkoje;
  • Galimybę nuolatos gilinti žinias e. komercijoje;
  • Draugiškus, organizuotus bei komandinius kolegas;
  • Laisvus savaitgalius;
  • Nuolaidas įmonės produkcijai;
  • Konkurencingą atlyginimą.