
IT pagalbos administratorius (-ė)
Darbo aprašymas
Šiuo metu prie mūsų energingos bei ambicingos Lietuvos pašto komandos kviečiamas prisijungti IT pagalbos administratorius (-ė):
Darbo pobūdis:
- IT užklausų priėmimas telefonu, sistemoje, el. paštu;
- I lygio pagalbos suteikimas bendrovės darbuotojams, konsultavimas IT klausimais, incidentų, Užklausų sprendimas;
- Užklausų, incidentų, pakeitimų, problemų valdymo proceso administravimas;
- IT sistemų prieigos teisių (suteikimas/panaikinimas) valdymas;
- Ataskaitų rengimas;
- Monitoringo sistemų stebėjimas.
Reikalavimai
Reikalavimai:
- Aukštasis IT studijų krypties išsilavinimas;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Gebėjimas greitai priimti sprendimus, savarankiškumas;
- Geri bendravimo įgūdžiai.
Privalumai:
- ITIL žinios;
- Geros techninės anglų kalbos žinios;
- Panašaus darbo patirtis.
Ką mes siūlome?
- Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą vienoje didžiausių Lietuvos bendrovių;
- Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika