This Requirement is for Service desk in Lithuania.
Pagalba klientams iš viso pasaulio dėl jiems kylančių problemų IT srityje:
- Techninių problemų fiksavimas/išsprendimas.
- Klientų konsultavimas telefonu/kompiuteriu.
- Naudojimasis duomenų baze sprendžiant problemas.
- Darbas slenkančiu darbo grafiku (pamainomis).
- Bendravimas su klientais tik anglų kalba.
Reikalavimai
- Labai gera anglų kalba (raštu ir žodžiu).
- Mokėjimas dirbti kompiuteriu (vartotojo lygmuo).
- Komunikabilumas.
- Didelis noras padėti žmonėms.
- Analitinis mastymas orientuotas į problemų sprendimą.
- Patirtis panašaus pobūdžio darbe - privalumas.
Įmonė siūlo
- Apmokymus prieš pradedant dirbti savarankiškai ir kolegų pagalbą iškilus nematytai prolemai.
- Papildomą Compensa medicininį draudimą.
- Lankstų darbo grafiką.
- Patrauklų atlyginimą.
- Tarptautinį draugišką ir jauną kolektyvą.
- Kartu su kolegomis švenčiamas šventes, geriausio kolegos apdovanojimus.
- Galimybę įsitvirtinti darbo rinkoje ir tapti profesionalu, dirbančiu puikų vardą turinčioje didžiulėje tarptautinėje kompanijoje.
Prašome siųsti savo gyvenimo aprašymą el. paštu:
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.