This Requirement is for Service desk in Lithuania.
Pagalba klientams iš viso pasaulio dėl jiems kylančių problemų IT srityje:
- Techninių problemų fiksavimas/išsprendimas.
- Klientų konsultavimas telefonu/kompiuteriu.
- Naudojimasis duomenų baze sprendžiant problemas.
- Darbas slenkančiu darbo grafiku (pamainomis).
- Bendravimas su klientais tik anglų kalba.
Reikalavimai
- Labai gera anglų kalba (raštu ir žodžiu).
- Mokėjimas dirbti kompiuteriu (vartotojo lygmuo).
- Komunikabilumas.
- Didelis noras padėti žmonėms.
- Analitinis mastymas orientuotas į problemų sprendimą.
- Patirtis panašaus pobūdžio darbe - privalumas.
Įmonė siūlo
- Apmokymus prieš pradedant dirbti savarankiškai ir kolegų pagalbą iškilus nematytai prolemai.
- Papildomą Compensa medicininį draudimą.
- Lankstų darbo grafiką.
- Patrauklų atlyginimą.
- Tarptautinį draugišką ir jauną kolektyvą.
- Kartu su kolegomis švenčiamas šventes, geriausio kolegos apdovanojimus.
- Galimybę įsitvirtinti darbo rinkoje ir tapti profesionalu, dirbančiu puikų vardą turinčioje didžiulėje tarptautinėje kompanijoje.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!