Bendravimas su pardavimo partneriais ir pagalba jiems sprendžiant einamuosius popardaviminio aptarnavimo klausimus (įskaitant skundų nagrinėjimą ir dokumentų rengimą)
Pretenzijų tvarkymas pagal galiojančias veiklos procedūras, įskaitant bendravimą su kolegomis iš bendrovės filialų visoje Europoje
Palyginimų ir analizių rengimas bei sprendimų rekomendavimas pagal paskirtus projektus
Ko tikimės?
Vidurinis arba aukštesnysis išsilavinimas
Būtina mokėti lenkų arba rusų kalbas
Klientų aptarnavimo (telefonu arba el. paštu) patirtis būtų privalumas
Pageidautina išmanyti automobilių technologijas ir transporto priemonių eksploatavimą
Komunikacinės anglų kalbos žinios (min. B1)
Labai geros „MS Office“, įskaitant „Excel“, žinios
Ką mes galime pasiūlyti?
Darbas dinamiškai besivystančioje tarptautinėje automobilių sektoriaus įmonėje
Darbo sutartis su fiksuotu darbo užmokesčiu
Su darbo užmokesčiu nesusijusios išmokos (medicininė priežiūra, sporto ir poilsio kortelė, grupinis draudimas ir kt.)
Atvirumas naujoms idėjoms, skirtoms įmonės veiklai gerinti, įgyvendinti
Draugiška darbo atmosfera į bendradarbiavimą orientuotoje komandoje
Puikios profesinio tobulėjimo galimybės dinamiškoje aplinkoje
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.