Skyriaus veiklos procesų tobulinimas, siekiant pagerinti keleivių pasitenkinimo rodiklį;
Keleivių užklausų ir skundų nagrinėjimas;
Keleivių skundų priežasčių analizė;
Sistemingas keleivių vežimo paslaugų kokybės tikrinimo organizavimas maršrutuose;
Darbo su radiniais sistemos veikimo užtikrinimas ir efektyvinimas.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Jūs:
Turite aukštąjį išsilavinimą;
Sukaupėte bent 1 m. darbo patirtį klientų aptarnavimo ar panašioje srityje;
Turite kompiuterio raštingumo įgūdžius ir mokate dirbti Microsoft Office paketu;
Puikiai kalbate lietuvių kalba;
Turite geras anglų ir rusų kalbos žinias (B1 lygis);
Esate komunikabilus bei noriai bendraujantis, orientuotas į kokybę ir detales, kruopštus, atidus;
Esate pozityvus, kiekvienoje situacijoje įžvelgiantis ne problemas, o galimybes;
Esate atsakingas, sąžiningas, drąsus ir kūrybiškas;
Gebate organizuoti projektinius darbus laikantis terminų bei mokate valdyti stresines situacijas.
Įmonė siūlo
Atsakingą poziciją vienoje didžiausių Lietuvos įmonių;
Sąlygas asmeniniam tobulėjimui ir profesiniam augimui;
Galimybę įgyvendinti savo idėjas ir profesinius tikslus;
Darbo užmokestį nuo 1700 iki 2000 Eur/mėn. pastovią atlygio dalį (neatskaičius mokesčių). Atlyginimas aptariamas pokalbio metu ir priklausys nuo turimos kompetencijos;
Papildomų naudų paketą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.