
Darbo skelbimo numeris
#461929
Klientų aptarnavimo centro vadybininkas (-ė)
CVMarket.lt klientas
Vilnius
Nuoroda nukopijuota
Darbo skelbimas negalioja
Darbo aprašymas
- Kokybiškas ir operatyvus klientų skambučių ir elektroninių pranešimų priėmimas, apdorojimas, nukreipimas kitiems įmonės padaliniams;
- Klientų aptarnavimas pagal nustatytus procesus automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo srityse, suteikiant informaciją ir priimant užsakymus;
- Bendradarbiavimas su atsakingais darbuotojais ir kitais skyriais.
Reikalavimai
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
- Ankstesnė klientų aptarnavimo patirtis (automobilių pardavimo ar serviso aptarnavimo srityje būtų privalumas);
- Sklandžiai ir taisyklingai kalbėti lietuviškai, aiškiai dėstyti mintis;
- Pozityvumas, atsakingumas, paslaugumas, gebėjimas suprasti kliento poreikius ir į juos reaguoti;
- Turėti stiprius komunikacinius, konfliktinių situacijų valdymo įgūdžius;
- Puikios kompiuterinės žinios (MS Office), patirtis dirbant su CRM (būtų privalumas);
- Noras mokytis ir tobulėti;
- Privalumas: anglų ir/ar rusų kalbų mokėjimas;
- Domėjimasis automobiliais (privalumas).
Įmonė siūlo
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Įdomų bei dinamišką darbą;
- Visas reikalingas darbo priemones;
- Stabilų ir laiku mokamą atlyginimą;
- Socialines garantijas.
Darbo skelbimo numeris
#461929