
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Kaunas, Eiguliai)
Darbo aprašymas
Kokie iššūkiai Tavęs laukia?
- Aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
- Parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas;
- Teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
- Rengti dienos atliktų darbų ataskaitas.
Darbo sąlygos:
- Darbo krūvis – 1 etatas;
- Slankusis darbo grafikas;
- Neterminuota darbo sutartis;
- Darbo vieta – P. Lukšio g. 58-1, Kaunas.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Tu:
- Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
- Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
- Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
- Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
- Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.
Įmonė siūlo
Mes siūlome:
- Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
- Apmokymus neturintiems darbo patirties;
- Visas socialines garantijas;
- Laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.