Padalinys/sritis: Klientų aptarnavimo departamentas, Filialų valdymo skyrius
Darbo pobūdis:
• Vartojimo kredito sutarčių sudarymas;
• Klientų konsultavimas tiesiogiai ir telefonu;
• Pardavimai telefonu Bendrovės organizuojamų akcijų metu;
• Tiesioginio vadovo paskirtų užduočių atlikimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
• Atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas;
• Geros rusų kalbos žinios;
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Darbo patirtis finansų įstaigoje.
Įmonė siūlo
• Darbas pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita).
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas/ (-ė) Marijampolė" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.