2025-01-23 11:16:08

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Marijampolėje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Padalinys/sritis: Klientų aptarnavimo departamentas, Filialų valdymo skyrius Darbo pobūdis: • Vartojimo kredito sutarčių sudarymas; • Klientų konsultavimas tiesiogiai ir telefonu; • Pardavimai telefonu Bendrovės organizuojamų akcijų metu; • Tiesioginio vadovo paskirtų užduočių atlikimas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas; • Gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai; • Atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas; • Geros rusų kalbos žinios; • Darbo kompiuteriu įgūdžiai. Privalumai • Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje; • Darbo patirtis finansų įstaigoje.

Įmonė siūlo

• Darbas pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita).

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas/ (-ė) Marijampolė" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.