2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Panevėžys)

Lietuvos paštas, AB
1050 - 1150 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

  • Privačių bei verslo klientų aptarnavimas, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Pašto, finansinių ir kitų paslaugų pardavimas;
  • Informacijos teikimas klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
  • Atliktų darbų dienos ataskaitų rengimas.

 

Darbo sąlygos:

  • Darbo krūvis – 1 etatas;
  • Darbo grafikas – I-V nuo 9:00 iki 19:00 val.,  VI nuo 9:00 iki 14:00 val., 5 dienų darbo savaitė;
  • Neterminuota darbo sutartis;
  • Darbo vieta – Klaipėdos g. 82, Panevėžys. 

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

  • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
  • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.

Įmonė siūlo

Mes siūlome:

  • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamą atlyginimą; 
  • Papildomus priedus už rekomenduotus ir prie kolektyvo prisijungusius narius.

 

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

 

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

 

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo