
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Šiauliai)
Darbo aprašymas
Kokie iššūkiai Tavęs laukia?
- Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
- Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas;
- Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
- Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas.
Darbo sąlygos:
- Darbo krūvis – 1 etatas;
- Darbo grafikas – I-VI, slenkantis darbo grafikas;
- Terminuota darbo sutartis;
- Darbo vieta – Aušros al. 42, Šiauliai.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Tu:
- Esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
- Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
- Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas;
- Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai.
Įmonė siūlo
Mes siūlome:
- Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
- Apmokymus neturintiems darbo patirties;
- Visas socialines garantijas;
- Laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.
Telefono numeris pasiteiravimui: 866313814.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.