2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1200 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Tarptautinė krovinių ir transporto birža Cargo.LT šiuo metu ieško klientų aptarnavimo skyriaus specialisto (-ės).
Busimi darbai:

  • Nuolatinis bendravimas su klientais, įeinančių/išeinančių skambučių aptarnavimas (konsultavimas teikiamų paslaugų klausimais).
  • Klientų poreikių išsiaiškinimas ir efektyvus kilusių klausimų sprendimas.
  • Duomenų apdorojimas ir tikrinimas.
  • Administraciniai darbai (atsakymas į el. užklausas, korespondencijos surinkimas, išsiuntimas ir kt.).
  • Pagalba kasdieniniuose darbuose ir naujų projektų vystyme.

Reikalavimai

  • Turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (gali būti paskutinio kurso studentas (-ė)).
  • Būtinos geros lietuvių ir rusų k. žinios (kitos kalbos didelis privalumas)!
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje.
  • Gerai dirbi pagrindinėmis MS Office programomis.
  • Gebėjimas operatyviai priimti sprendimus, valdyti stresines situacijas.
  • Mandagumas, paslaugumas.

Įmonė siūlo

  • Darbą draugiškame, jaunatviškame kolektyve.
  • Vertingą patirtį klientų aptarnavimo srityje.
  • Motyvuotiems ir rezultatų siekiantiems darbuotojams - karjeros perspektyvos.

     Mielai lauksime Jūsų gyvenimo aprašymų.