2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (Vokiečių k.)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1488 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Bendravimas su priskirtų parduotuvių tinklų atstovais sprendžiant įvairias problemines situacijas, pagalba kitoms kolegėms teikiant konsultacijas sprendžiant su klientais kilusias problemines situacijas;
  • Kasdienis bendravimas su klientų parduotuvių tinklų atstovais užsakymų bei parduodamos kolekcijos klausimais;
  • Tinkamas klientų užsakymų valdymas: priėmimas, patvirtinimas, perplanavimas.

Reikalavimai

  • Geros vokiečių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Orientacija į klientą, paslaugumas ir lankstumas, greita reakcija ir gebėjimas spręsti iškilusias problemas.

Privalumai:

  • Klientų aptarnavimo patirtis;
  • Potencialas dirbti su komanda, deleguoti užduotis, teikti grįžtamąjį ryšį komandos nariams. (su šia kompetencija galima kilti iki komandos vadovo pareigų)

Klientų aptarnavimo specialisto komunikacija su klientais vyks anglų/vokiečių kalbomis (70% raštu, 30% žodžiu).

Įmonė siūlo

  • Geras darbo sąlygas;
  • Galimybę dirbti dinamiškoje aplinkoje, įgyti vertingos patirties ir tobulėti;
  • Kompanijoje dirba draugiški  kolegos, kurie padės susipažinti su darbo procesu ir įsilieti į kolektyvą;
  • Yra galimybė dirbti trim skirtingais grafikais, pradedant nuo: 7.30 val., 8.00 val. arba 8.30 val.
  • Yra galimybė dirbti 0,8 etatu, nors pirmenybė teikiama galintiems dirbti pilnu etatu.