
Klientų aptarnavimo specialistas/vadybininkas (Švedijos rinka).
Darbo aprašymas
Sveiki,Įmonė ,kuri užsiima pastolių statymu ir nuoma Švedijoje ieško klientų aptarnavimo vadybininko (-ės), kuris/-i bus atsakingas (-a) už darnų klientų aptarnavimų,informacijos suteikimą ir duomenų vedimą į duomenų bazę.Darbas ir administravimas vyksta Vilniuje. Galimos komandiruotės į Švediją.
Atsakomybės:
1. Įeinančių skambučių administravimas.
2. Komercinių pasiūlymų rengimas ir teikimas naujiems/esamiems klientams.
3. Sutarčių rengimas.
4. Naujų ir esamų klientų administravimas telefonu ir elektroniniu paštu.
5. Darbo dienų ir logistikos planavimas pastolių montuotojams.
6. Komunikacija su pastolių montuotojais .
7. Darbų koordinavimas.
8. Naujų klientų paieška.
9. Užklausų statistikos vedimas.
10. Sąskaitų išrašymas.
11. Projektų tikrinimas.
12. Darbo apskaitos tikrinimas ir redagavimas.
13. Ataskaitų teikimas
14. Kiti darbai.
Reikalavimai
Reikalavimai:
1. Nepriekaištinga anglų kalba/ švedų kalba- didelis privalumas.
2. Darbo patirtis Švedijos rinkoje-didelis privalumas.
3. Patirtis klientų aptarnavimo srityje.
4. Gebėjimas motyvuoti kolegas bei sukurti puikią darbo aplinką, kurioje progresas yra tiek asmeninis, tiek profesinis tikslas.
5. Greita reakcija į nestandartines situacijas .
6. Analitinis, strateginis mąstymas .
7. Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai .
8. Patirtis pastoliais/statyba užsiimančioje įmonėje-privalumas.
Įmonė siūlo
Mes Jums siūlome:
1. Energingą, jauną, augančią, siekiančią tikslų komandą.
2. Galimybę pasiūlyti ir įgyvendinti savo netikėčiausias idėjas.
3. Įdomų darbą sparčiai augančioje kompanijoje.
4. Konkurencingą atlyginimą.
5. Visus darbui reikalingus įrankius.